erkeklerin bacaklarını açarak oturması

0

Soru

yahu kızlar bu durumdan rahatsız olan bi tek ben miyim ya.bıktım şu erkeklerin bacaklarını sonuna kadar gerip oturmalarından. tamam kadın gibi iki bacağı bitişik otursunlar da demiyorum ama biraz daha ustüruplu oturamazlar mı ya. geçen gün otobüste yanı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor