Ne yapmalıyım?

0

Soru

Merhabaa :) benim 8 aylık bir ilişkim var. Allah bozmasın herşey iyi güzel gidiyo, iyi hoş... Erkek arkadaşım benden 11 yaş büyük hatta bununla ilgili daha önce konu da açmıştım. Benim giyim tarzım genelde kot tişört tayttan oluşur, rahat giyinirim yani.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor