Bir Bu Kalmıştı Tartışmadığımızzz ?

0

Soru

Merhaba kızlar.. Bu sabah nisanlımla X parti için tartıştık.. farklı görüşlere sahibiz.. bu yüzden tartıstık... uzadıkça uzadı.. eğer bu yüzden bana düsman olacaksan yada sevmeyeceksen sevme gerek yok zaten böyle sevgiye ihtiyacım yok dedim. napıyım simdi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor