Ağlamamak için kendimi zor tutuyorum.Yanlış kişiyimi sevdim bilmiyorum :(

0

Soru

mrb arkadaşlar.daha bir kaç günlük nişanlıyım çiçeği burnunda.mutlu olmam gerekirken ağlamamak için kendimi zor tutuyorum.bana çok düşkün bir sevgilim vardı.bulutların üzerine çıkaran.ilişkimiz ilerledikçe bişiler oturdukça durulan bir ilişkimiz oldu.sözl

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor