Sabrı yetip de okuyanların yorumlarını bekliyorum. Durumum kötü.

0

Soru

Merhaba arkadaşlar, Yeni üyeyim. Forumu arada bir takip ediyordum vaktim oldukça. Derdi olanlara ortak olmak biraz da olsa insanın yükünü hafifletiyor. Sadece okumak bile bazı şeyleri unutmama yardımcı oldu. Ama artık yaşadığım şeyleri paylaşmak ve görüş

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor