çok özledim onu :( aramamak için zor tutuyorum kendimi..

0

Soru

sevgilimden ayrılalı yarın 1 ay olacak. en başta nefret vardı içimde, beni yarı yolda bıraktı diye, hemde sebebsiz yere (sıkılmış). şu günler o kadar özlüyorum ki. aramam gerektiğini biliyorum. ama zor tutuyorum kendimi. sesini duymak istiyorum. sürekli a

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor