Eşin yanında çalışma düşüncesi? zorlukları...

0

Soru

Herkeze merhaba. işyerimdeki sıkıntılardan bahsetmiştim. rahatsızlığım sonrası bölümdekiler beni göndermek istemişlerdi.. şimdi iyiyim şükür. maskeyle oturuyorum. bölümdekilerde göndermekten vazgeçtiler. hiçbirşey olmamış, hiçbirşey söylenmemiş gibi eskiy

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor