bıktım valla

0

Soru

merhaba arkadaşlar. ben 4 yıllık evliyim 2 yıldır ayrı evimdeyim ve kv her gün hergün gelio bes dk bile olsa ugruyo çok hasta olsa işi olsa biyeregitse bi yerden gelse yine uğruo allah günah yazmasın ama bazen kapıyı açmıyorum. yaa valla çok sıkıldım bu d

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor