Gitmek mi,kalmak mı?

0

Soru

Merhaba arkadaşlar,ablalarım. Sizinle sıkıntımı paylaşmak istiyorum.Belki 'Bu mu derdin?' diyeceksiniz ama inanın aylardır cevap bulamadığım sorum bu. 93 doğumluyum. Ben ikinci yılımda kazandım üniversiteyi.İktisat okuyorum.Bu yıl 1. sınıfı bitirdim.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor