Bölümüme devam etsem mi

0

Soru

merhaba arkadaşlar.. ikilemdeyim bu aralar.. evlenmeden önce açıköğretimden ilahiyat fakültesine kayıt yaptırdım 2 yıllık. tüm dersleri verdim bi tek arapcalar kaldı..öylece duruyo yani.. acaba diorum kursa gitsem arapcaları da verip mezun mu olsam..

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor