Çok yalnızım ...

0

Soru

Sevgilim cezaevinde onu çok özlüyorum o yanımda olmadığı için sesini bile duyamadığım ondan haber alamadığım için çok acı çekiyorum içim çok skılıyor zaten .. En yakın arkadaşım aynı zamanda biricik sevgilimdi hala öyle ama malesef cezaevinde olduğu için

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor