Yüksek tansiyon!!!!

0

Soru

Meraba öncelikle dogru yere mi konı actım bilmiyorum ama az önce bas agrım için eczaneye gittim tansiyonum ölcüldü büyük 14 küçük 11 cıktı eczacı beyfendı acile git dedi tabi calısıyorum gidemedim yüksek tansiyonu olanlar beni bilgilendirir mi acile gitme

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor