Çocuk deyip geçer misiniz,tepkinizi gösterir misiniz?

0

Soru

kızlar, benim 2 tane evladım var.. biri 4 diğeri 2 yaşında.. bir de eltimin kızı var.. o da 3 yaşını bitirdi.. aynı binada oturuyoruz... çok hareketli, istediği olmadığında yeri göğü yıkan, sürekli bize gelmek için fırsat kollayan bi çocuk.. ve geldiği

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor