Hep olumsuz kısıler!

0

Soru

Kendimi bildim bileli hep platonik takiliyorum tabi bi iki ciktiklarim haric. Beni isteyenleri hic istemedim. Su ara da biriyle kafayi bozdum. O birilerinin umrunda olmamak bana aci veriyor. Yolumu bulamiyorum. Hayatimin yönü yok adeta. Sahsimi nasil duze

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor