Kardeşimin dersleri . Çok üzülüyorum .

0

Soru

Merhaba arkadaşlar . Çaresiz kaldım o yüzden buraya yazmanın doğru olacağını düşündüm . Elbet farklı fikirler çıkacaktır . Kardeşim 10 yaşında 5. sınıfa gidiyor . Dersleri konusunda ne yapsak bilmiyoruz . Çalışmıyor ödevlerini yapmıyor . Ben çalıştı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor