çocuğumla ilgili ...sinirlenmekte haksızmıyım?

0

Soru

kızlar çok sinirliyim konu evlatlarımız ollunca daha kötü oluyorum,öğretmenlerimize çok saygı duyuyorum ama bu kadarı olmaz,oğlum bu yıl 1.sınıfa başladı öğetmenin fazla rahatlığı baştan beri dikkatimi çekti ama sabrettim ,artık yeter dedim en son konuşma

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor