kendimi ifade edemiyorum :(

0

Soru

s.a arkadaşlar.. benim derdimde sosyal fobi rahatsızlıgımın olması :2: çok kötü bi hastalık ilgilenenler bilir. çocuklugumndan beri böyle utangac cekingen biriyim hala yenemedim bu rahatsızlıgımı .. kimseyle konusamıyorum çok çekingenim,kendimi ifade

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor