acı çekiyorum :(

0

Soru

eşimden ayrılalı 3 sene oldu cok severek kacarak evlendım cok mutluydum ama esımın hayatına bırı gırdıgı ıcın ayrılmak ıstedı :2: aynı sehırde yasamıyoruz ama ben onu cok ozluyorum cok sevıyorum bır turlu unutamadım oysakı o benı coktan unuttu ve benı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor