ne insanlarla yapabiliyorum ne de onlarsız:(

0

Soru

insanlarla kaynaşamama sorunum lise sonda üniye hazırlık kursunda başlamıştı.tek bir kişiyle bile konuşmuyordum sınıfta.halbuki okulda hiç öyle değildim.sonra üniye başladım,yine çevrem olmadı.ama çok yakın bir arkadaş kazandım üniversitede şükürler olsun

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor