Kıskandım,haksız mıyım ?

0

Soru

Merhaba arkadaşlar , 10 yıllık evliyiz, 5 yaşında bir oğlumuz var ve ikimizde 30 yaşındayız. Ilk önce eşimi ve evliliğimi biraz anlatayım ki yorum yapmanız daha kolay olsun. Eşim çok iyidir, hani iyinin de iyisi. Kavga tartışma olmaz mı olur tabi ama çok

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor