eşim benle konuşmak istemiyor

0

Soru

biz 2.5 aylık evliyiz.yeni ev bulduk bu sure zarfında kayınvalidemde kalıyorduk.iki hafta içinde evdeki işlerimiz biter cıkacağız inşallah.eşim evinden ayrılmak istemiyor.annesini çok özleyeceğini soyluyor.evinden kopamıyor.çok üzgün.bana hep takılıyor er

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor