cok agriyor. sebebi ne olabilir?

0

Soru

Hayirli geceler hanimlar. Yaklasik 1ay once epidural sezeryanla dogum yaptim. Ama sol tarafimda gecmeyen bir agri var. Sanciyor... kimi zaman dayanilmayacak kadar oluyor. Sebebi ne olabilir? Neden bu kadar agrim var? Bu normal mi hic gecmeyecek mi?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor