eşimin gözünde hiç değerim yok.. buyrun konuyaa...

0

Soru

slm arkadaşlar yne bir konu açıyorum sizlerle paylaşlaşıyorum ve gerçekten rahatlıyorum . eşimin ailesiyle altlı üstlü oturuyoruz ve bu durum yüzünden konu açtım burda hep .. ben 1 yıllık yeni evliğim arkadaşlar ben çalışıyorum ..konum şu yani rahatsızlığ

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor