ilk defa ayrılık...

0

Soru

kızlar çok kötüyüm sakinleştiricilerin etkisi biraz geçtikten sonra acımı hafifletmek için yazmak istedim nişanlımla ilk defa bugün ayrılık konuşması yaptık öncesinde çok ağır tartıştık bağırıştık daha önce de bitti dediğimiz oldu ama bitmeyeceğini ikim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor