acınası halde ki ben

0

Soru

1buçuk aydır ayrıyım nişanlımdan... 4buçuk aydırda görmüyorum yüzünü. aslında yanıp tutuşmuyordum çok da sevmiyordum peki bu içimdeki acının sebebi ne ozaman? neden her sabah uyandığımda içimde kocaman bi boşluk hissediyorum. neden onu yanımda hayal ediyo

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor