bir yanim dön affet diyor :'(

0

Soru

merhabalar kizlar, daha onceki konularimdada bahsetmistim esimle bosaniyoruz diye. ben hala babamin evindeyim ve davam daha baslamadi ne yazikki. ilk grldigim gunlerde okadar kararliydimki bosanmak icin okadar nefret etmistimki esimden simdiyse resmen

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor