yine kaldım kendimle başbaşa ....

0

Soru

kendimi bildim bile yalnızım , çocukluğumda yalnızdım anne ilgisi ,şefkati hiç görmedim.. gen kızlığımda yalnızdım babam buyudum diye sevmezdi bile beni,yaklaşmaz,konuşmaz,ilgilenmezdi..annem desenız kendiyle meşgul olan biriydi hep,giyineyim süsleneyim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor