galiba bende boşanıyorum:(

0

Soru

eşimle 6 senelik bir evlilğimiz var,5 yaşında da bir kızım.zaten sürekli problemler yaşıyorduk ama artık dün akşamki kavgamızdan sonra bana içindeki herşeyin tamamen bittiğini bundan sonra zamanın neler getireceğini bilmediğini söyledi..artık karım değils

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor