çok bunaldım kızlar :(

0

Soru

3.5 aydır evliyim. Nişanlılık dönemınde söz dönemınde esım her zaman her aksam yanımdaydı. gelırdı gıderdı. Evlendıkten sonra esım fazla annemlere gıtmemeye basladı sadece pazar günleri hafta ıclerı bazen gelırdı yarım saat veya 2 3 saat oturup evımıze ge

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor