yorum bekliyorum.....

0

Soru

Arkadaşlar aranıza yeni katıldım bende. Evleneli 1 yıl olacak ama ben babamların evindeyim.Neredeyse 2 ay olacak annemlerin yanındayım.Eşimde bende kamuda memuruz. 2yıllık flört üzerine evlendik Altlı üstlü oturuyorduk ve hiç kötü olmayacağını düşünmeden

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor