çok mutsuzum ..

0

Soru

Birkaç hafta önce okulu bıraktım şimdi ise bankacılık ve sigortacılık bölümünü okuyorum açıktan kitaplarımı herşeyimi aldım gayet memnunum halimden düzgünce ders de çalışıyorum dersler baya sıkıcı ama yine de saatlerimi kitaplara ayırıp düzgünce çalışabil

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor