bayram kabusum ....herşey eşlerimizn ailesinin isteğine göremi olmak zorunda?

0

Soru

Slm arkadaşlar .. arkadaşlar 1 yıllık evliğim Bu bayramda 1 .günü kurban kesiceğiz kvlelerle beraber olacağiz . sabahtan akşama kadar . geçen eşime dedimki 1.günü kvlerde 2.günü Benm annemlere gderiz dedim. Yok olmaz teyzemler gelecek biliyorsun . dedi..

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor