İş yerimde büyük haksızlık !

0

Soru

Merhaba Kızlar canım o kadar sıkkın ki.. Aslında en güzel günlerim, yeni evliyim mutluyum da şükür. Ama iş sıkıntılarım var bu da beni boğmaya yetiyor. Size şöyle anlatayım 5 Yıldır bu işyerinde muhasebe (genel dahil) sekreterlik, çaycılık yani her id

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor