Güzel kızım, prensesim geldi, biraz acele oldu ama bakın nasıl oldu :))

0

Soru

38. haftamda gelmek istedi kuzucuğum... Aslında tüm hazırlıklarım tamamdı ama doktorumun da ısrarlı yorumundan dolayı zamanında önce gelmesini beklemiyordum. 37+3'te kontrole gitmiştim ve herşey yolundaydı. Bebeğimin dolgun yanaklarını ve şirin küçük duda

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor