Gaz Sendromumuz

0

Soru

Bayanlar bir konuda bilginize ihtiyacım varrr ! Bebeğim 14 günlük ve cok gazı var . Sab simplex diye gaz damlasi kullaniyorum günde 4 kez 8 damla . ama işe yaramiyor sanirim . doktorumuz Relactaz diye bir damla verdi Zor bulacagimizi soyledi ama hic bula

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor