Kolay geçen sezeryanla doğum...

0

Soru

ben 2 haziran günü doktor kontrolüne gittim tam 37. haftamı doldurmuştum ama yüksek tansiyondan dolayı erken doğum yapacağımı biliyordum sabah kontrole gittim tansiyonum 15-9 olmuş nst ye bağladı doktorum ben sonucu beklerken sekreteri geldi onunda yenges

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor