Bel Ağrısı...

0

Soru

Kızım 4 aylık oldu. Sezeryan ve genel anastezi ile doğum yaptım. Son 2 aydır sabahları aşırı bel ağrısı ile uyanıyorum. Bu sezeryanın etkisimi. Canım çok yanıyor. Bebeği kaldıramıyorum. Böyle birşey yaşayan oldumu? geçici bir durummu?  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor