ve işte doğum hikayem!!!!

0

Soru

40+2 de sabah 6 gibi kalktım dr hafif bişeyler ye dedi 7 de de hasteneye giriş yapmış ol . zaten gece boyu heyecandan 1 saat ya uyumuşumdur ya da uyumamış. hamileliğimin başından beri hep normal doğum istedim doktorumlada epidural normal diye konuştuk. he

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor