Bebeğim Nezle oldu :( neyapıcam şimdi

0

Soru

Ya kızlar bebeğim nezle oldu burnu fena halde tıkanık ve fizyolojik damla hiç bi işe yaramıyor.doktoru aradım ve anlatttım durumu otrivine pediatrik damla verdi ama bu damla 6 aydan sonra kullanılırmıs biz sadece üçgün günde 3 kez 1damla kullanıcaz böyle

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor