yenidoğan bebeğimin ağlaması normal mi?

0

Soru

3 haftalık oğlum var. Karnı tok altı temiz olsa bile uyanıkken genelde ağlamakla geçiyor zamanı. Gazı var sanıp ona çareler arıyoruz, kabızmı acaba diyoruz ama uyanıkken hep mızmız. bazen krize giriyor ama genelde ağlıyor. Yattığı yerde etrafına bakan bir

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor