Doğum yapanlar acil :(

0

Soru

merhabalar.40+4 günlük hamileyim.NST de sancılarım 40 65 arası çıkıyor.Sizler ne kadar sancı ile doğurdunuz?Yani NST deki değerler neydi? Daha ne kadar çekeceğim bu sancıları.Bir aydır çekiyorum ama hala ne kanama ne de suyum geldi.Açılmam var mı bilmi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor