korunma

0

Soru

kızlarrr yeni doğum yaptım yani 4 buçuk ay oldu.korunma yöntemleri ile ilgili sorunum var yani şöyle doğum kontrol hapı kullalanama guatr var spiral kullanamam çok kanama yapıyo.eşimde keni istemiyo korunmak.3 aylık iğne yaptırsam adet düzensizliği yapıyo

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor