37 haftalık doğan bebeğim rds yüzünden küvözde,yardım lütfen:(((

0

Soru

37. haftamda doğum yaptım,bebeğim 3 gündür küvözde.Bebeği rds yüzünden küvöze girip çıkanlar varsa yardım edin lütfen,umuda ihtiyacım var.3 gündür döktüğüm gözyaşını 25 yılda dökmedim.   Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1731 gün geçti.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor