yardımınıza ihtiyacım var!

0

Soru

öncelikle herkese mrb ben bi melek annesiyim 13.12.11 de doğum yaptım ve 16.12.11 de kızım bana veda etti göğüslerim süt doldu eğer kızım yaşasaydı kızıma yeterdi sütüm ama olmadı dr um sütün geri gitmesi için bi hap verdi göğüslerim çok sertti sütler ken

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor