lohusalık doğumdan zor ya...

0

Soru

lohusalık ne ilginc bir seymiş.10 kere dogum yapamaya razıyım ama su 40ı cıkasıya hakikaten buyuklerin dediği gibi seytan soldan soldan yaklasıyo..cok ama cok degişik duygular yasıyorum..bebek durmadan aglıyo gazına cözüm bulunamıyo..tuvalete bile gitmeye

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor