bebeğim kabız :((

0

Soru

arkadaslar bebeğim 3 gundur kakasını yapamıyor, sütümde azalma oldugu icin (cocuk doymuyordu) doktor mamayı artır dedi gecen cumartesi o gunden beri gunde ortalama 30-30-30 ml toplamda 90-100 mg mama veriyorum. Fakat mamanını kabızlık yaptıgını dusunuyor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor