Doğum (rapor) parası hakkında

0

Soru

arkadaslar bu devletın ödedıgı dogum parasını izniniz bittikten ne kadar süre sonra aldınız?ya iznim bitti hala param yatmadı.acaba bi sorun mu var yoksa gecmı ödeme yapılıyor.alan arkadaslar sızde baya bekledınız mı???:uhm:sistem nasıl yürüyor anlamadım.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor