yardım

0

Soru

merhaba kızlar.ben 20 kasımda 38. haftamda normal doğum yaptım....ilk günler sütüm olmadı,oğlumda açlıktan bitkin düştü,dr.a götürdük ağlıyo diye aç bu çocuk dedi mecbur mama verdik...sonra 1 hafta falan emmedi benle sağıp verdim.bir süre sonra almaya baş

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor