kızım doğdu da 7 aylık oldu bile:))

0

Soru

geçen sene bu zamanlar bu siteyi heyecanla okuyordum(hamileyken). doğum olsun ben de paylaşımlarımı yazıcam diyordum ki kızım 7 aylık oldu bile. zaman ne hızlı geçiyor. kızıma Bade ismini koyduk. babası çok istedi bu adı. 16 Mayis 2011 'de babasıyla aynı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor