hala iyileşemedim.moralim bozuluyor

0

Soru

sezeryanla doğum yapalı 2,5 ay oldu.ama hala dikişlerim acıyor.karnıma hiç dokunamıyorum.artık acaba içimde br şey mi unuttular demeye başladım.buna çok üzülüyorum.ikinci ay değil de ikinci haftadaymışım gibi acıyor.  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor